Bulut Santral Nedir ?

Bulut santral çözümü KOBI seviyesindeki işletmeler için yeni nesil teknoloji aracıdır. Sürekli kendini geliştiren teknoloji uygulamalar içinde Bulut Santral çözümü işletmeler için rekabet avantajı sağlıyor.

Ülekmizde internet altyapı geliştikçe kurumsal VoIP teknolojisine dayanan Bulut Santral, işletmeler için birçok avantaj sunar. Bulut Santral çözümü şirketlerin zaman içinde satın aldıkları bilgi işlem altyapı donanım ve teknolojilerinin eskimesine karşı yatırımın korunmasına yardımcı olur, Bulut Santral çözümleri teknik bakım ve güncellemeler için kullanıcılarından ilave bir yatırım maliyeti gerektirmemektedir.

Ayrıca Bulut Santral çözümleri devreye alınırken geleneksel bir telefon santralını devreye alırken yapılması gereken yatırım maliyetinden çok düşük ve son derece uygun maliyetlidir. Faturalama aylık dönemlerde gerçekleştirilen Bulut Santral çözümü şirketlerin telekomünikasyon giderlerini kolayca bütçelemelerine olanak tanır. Süpriz faturalar ve zaman içinde karşılaşılabilecek bakım ve güncelleme maliyetlerini Bulut Santral çözümü ortadan kaldırmaktadır.

Telefon Santralı

1970 yılların başından itibaren kamu haberleşme altyapılarının analog teknoloji ile de olsa tamamlanmasının ardından kurumlar kendilerine ait özel telefon santrallarını ofislerine kurdururak o yıllarda en gelişmiş teknolojiyi bünyelerine dahil etmişlerdir. Analog santrallar yerini sayısal santral ve ip santral teknolojilerine bırakarak geçtiğimiz yıllarda yenilenme süreçlerini sürekli yatırım maliyetlerine katlandılar.

Gürültülü fan seslerinin hakimiyeti altındaki sistem odalarına kurulan telefon santrallarına duvarlar ve tavandan gelen kablolar ile oluşan kablo karmaşası içinde sürekli bir teknik desteğe ihtiyaç duyduğunuz iletişim yapılarını sona erdiren Bulut Santral çözümü firmaların günümüzün önceliği olmuştur.

Bulut Santral

Bulut Santral çözümü uzaktan kolayca yedeklenebilir ve bu sayede Bulut Santral kullanan işletmeler iletişim altyapısında herhangi bir kesinti veya teknik sorunu olduğunda verileri anında geri yükleyerek kesintisiz iletişim altyapısı sağlar. Her işletme yedeklenen verinin üretkenlik için ne kadar hayati olduğunu bilir, çalışmama süresini azaltır ve gelirleri sürekli olarak artırır. Türkiye’de kurumsal en iyi Bulut Santral çözümü olan “CloudVodanet”  müşteri hizmetleri temsilcileri ve teknik uzmanları Bulut Santral sistemlerini izlemeye yardımcı olarak şirketlerin olası taleplerine ve sorunlarına hızla yardımcı olur.  

Cloud Vodanet ile artık sistem odalarına veya teknisyenlere ihtiyacınız yok. Artık kesinti veya iletişim sorunları ile uğraşmak zorunda değilsiniz. HD ses kalitesi ile yapılan görüşmeler konuştuğumuz kişi masanın diğer ucundaymış gibi hissetmemize olanak sağlar.

Heryerde bulunabilen ADSL türünde bir internet bağlantınız olduğu sürece tercih ettiğiniz terminali (IP Telefon, Akıllı Telefon, Bilgisayar) kullanarak iletişim kurabilirsiniz. Ses, faks, e-posta, sesli posta ve video konferans kullanıyorsanız Cloud Vodanet haberleşme altyapınız olacaktır.

Firmaların günümüzde bulunan haberleşme alternatifleri arasındaki en iyi şeçim Bulut Santral çözümü olacaktır.

Yalnızca müşterilerle ve çalışanlarınızla iletişim kurmayı kolaylaştırmaz. Aynı zamanda tüm operasyonlarınızı daha verimli ve üretken hale getirecektir.

Bulut Santral ve VoIP teknolojisi içeren sistemler, çalışan verimliliğini büyük ölçüde artırır, teknik olarak bakımını otomatikleştirmeye yardımcı olur, bilgi işlem desteğini basitleştirir, bilgi işlem altyapınızın hizmet dışı kalma süresini azaltır, ağ kesintilerini önler, müşteri deneyimlerini geliştirir ve işletme varlıkları için kritik koruma sağlar.

Kurulumu ve kullanımı kolay

Cloud Vodanet bulut santral çözümü tak ve çalıştır prensibinde üretilmiş yazılım tabanlı bir ip santral alt yapısına sahiptir. Cloud Vodanet bulut santral tercihini yaptıktan 1 saat sonra sistemi kullanmaya başlayabilirsiniz. Bulut Santral yani CloudVodanet bu kadar kolay bir sistemdir. Firmanız için tanımlanan çevrimiçi bir kontrol paneliyle tüm sistem yapısını ve özellikleri kurgulamaya başlarsınız.

Farklı bir santral ile halen kullanmakta olduğunuz tüm SIP Telefonları CloudVodanet bulut santral çözümü ile hemen kullanmaya devam edebilirsiniz böylece geçtiğimiz yıllarda yapmış olduğunuz yatırımı korumak firmanıza maliyet tasarrufu sağlayacaktır.

VoIP SIP Trunk teknolojisi ile telekom hatlarınızı CloudVodanet bulut santral sistemine dahil ettiğinizde yatırım maliyeti gerektirmeden tüm telefon görüşme maliyetlerinizde %60’a varan maliyet tasarrufları sağlayarak firmanıza kullanılmaya başladığı ilk günden itibaren kazanç sağlar.

CloudVodanet’in özellikleri arasında robot operatör, sesli posta (Telesekreter), CLID arayan numara gösterme, beklemede müzik, çağrı yönlendirme, ses kayıt özelliği, akıllı telefon entegrasyonu, isme göre arama dizinleri, çağrı yönlendirme, çağrı kaydı, çağrı raporları, birleşik mesajlaşma, beklemedeki mesaj, masaüstü entegrasyonu, çevrimiçi faks, gelen çağrı grupları, dahili telefon özellikleri, çağrı sıraları, hızlı arama, özel programlar, uzaktan erişim, LDAP entegrasyonu, çağrı transferleri, çevrimiçi PBX kontrolleri ve daha fazlası yer almaktadır.

Araçları, işlemleri ve hizmetleri birleştirin

İnternet bağlantınızı telefon görüşmeleriniz için de kullanabilirsiniz; buda ayrıca bir telefon hattına ihtiyacınız olmadığı anlamına gelir. Böylece maliyet tasarrufu sağlarsınız.

İnternet hattınız üzerinden telekom hatlarınızı kullanmak firmanıza çok ciddi avantajlar sunar. PSTN (Kamusal Anahtarlamalı Telefon Şebekesi) üzerinden gelen her hat farklı bir kablo ile gelmektedir bu kablo kablo karmaşası ve bakım zorluğu VoIP teknolojisi ile ortadan kalkar.

Yeni ekipmanların kullanılmasını beklemeden gerek duyduğunuzda güncelleme yapın veya kapasiteyi kolayca büyütün. Bulut telefonu sisteminizde yapılan değişiklikler yalnızca birkaç tıklamayla uygulanabilir haldedir.

Akıllı telefonunuz yada bilgisayarınız ana işlevlerinin yanında firmanızdaki dahili telefonunuzun yerine geçebilir böylece CloudVodanet bulut santral çözümü ile birlikte farklı bir telefon makinası ihtiyacınız ortadan kalkabilmektedir.

Yeni teknolojiyle güncel kalın

Günümüzün teknoloji ağırlıklı dünyasında, işletmelerin müşterilere yetişmeleri gerekiyor. Bu, yeni araçları, yeni teknolojiyi ve interneti kendi avantajları için nasıl kullanacaklarını bilmeleri gerektiği anlamına gelir.

Teknolojinin gerisinde kalmak firmanıza ağır yaptırımlar olarak karşınıza çıkacaktır. Bu yüzden firmanızın kurumsal kimlik hayatında teknolojinin gerisinde kalmaya asla tahammülü yoktur. Teknolojinin gerisinde kalmak firmanıza para kaybettirecektir.

Müşteri ilişkilerini önemseyen firmaların çözümü

Etkili bir iletişim platformunuz olduğunda en üst seviyede müşteri hizmeti alt yapısını Cloud Vodanet bulut santral sistemiyle devreye alınır.

Firmanızın müşteri hizmetlerinizi 7/24, hatta tatil günlerinde dahi hizmet verebilir hale bulut santral çözümü sağlanabilir. Sisteminize gelen aramaların cevaplanması ve doğru kişilere yönlendirilmesini sağlar. Çalışanlarınızın ofise bağımlı çalışma şartını mersin escort bayan ortadan kaldırır. Tüm görüşmelerin görüşme kayıtlarının sistem bünyesinde kayıt altına alınmasıda müşteri hizmetlerizin kalite güvencesi olacaktır.

Bulut santral çözümü hakkında detaylı bilgi almak için 0216 295 00 95 bizi arayın. Profesyonel satış temsilcilerimiz firmanız için en iyi çözümü sağlayacaktır.

2 thoughts on “Bulut Santral Nedir ?

  1. Mevcut Karel santralımızı bulut santral ile değiştirmek istiyoruz. Firmamızda 43 adet masa telefonumuz var değişim yapabilirmiyiz.

    1. Memnuniyetle firmanız ile çalışmak isteriz. Sadece masa telefonlarınızı önereceğimiz ip telefonlar ile değiştirmemiz yeterli olacaktır.
      Yatırım maliyetini düşürmek adına ip telefonları bulut santral faturanızla birlikte aylık ödemeler ile de ödeyebilirsiniz.

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Copy Protected by Chetan's WP-Copyprotect.