Alcatel Lucent OmniPCX Office Akü Değişimi

Alcatel-Lucent Enterprise markası altında dünya genelinde 830.000′ den fazla müşteriye hizmet veren Alcatel Lucent firmasının ana faaliyet konularından birisi uzun yıllardır telefon santralı üretimidir.

1980’li yıllardan itibaren KOBİ seviyesindeki firmalar için telefon santralı üreten Alcatel firması sırası ile ürettiği 4100, 4200E, OmniPCX Office ve OXO Connect telefon santral modelleri ile ülkemizde satış rekorları kırmaya devam ediyor.

2000 yılında sistem yazılım versiyonu 1.0 ile üretimi başlayan OmniPCX Office (OXO) telefon santrallarını Vodanet olarak ilk üretime başladığı yıldan itibaren Alcatel OmniPCX Office OXO kurulumunu yapmaktayız. Üretici firma olan Alcatel Lucent tarafından yurt dışında verilen eğitimlere başarı ile katılan firmamız 3.000’in üzerinde sistem kurulumu yapmıştır. Vodanet olarak Alcatel Lucent markasındaki uzmanlaşma ve yılların verdiği saha tecrübesi ile Alcatel Lucent OmniPCX Office telefon santrallarının akü ünitesinin değişiminin OmniPCX OXO kullanıcıları için ne kadar önemli olduğunu bu blog yazısında anlatmak istedik.

Alcatel-Lucent OmniPCX Office İletişim Sunucusu sistemleri (OmniPCX OfficeRCE Compact hariç), ancak elektrik kesintisi durumunda yedek güç sağlayan dahili aküler ile birlikte gelmektedir. Sayısı çok azda olda ülkemize kabinetler aküsüz sipariş edilmiş ve yedek güç sağlayan harici bir akü kit paketi ile gelmektedir.

Harici akü kiti olup olmadığını anlamınız çok kolay olup telefon santralınızın yanında 1U boyutunda harici bir kutu olup olmadığını kontrol edin yada 0216 340 76 40 bizi arayın satış destek temsilcilerimiz size hemen yardımcı olacaktır.

Alcatel Lucent OmniPCX Office telefon santralınız Linux işletim sistemi çalışmaktadır. Herhangi bir enerji kesilmesi durumunda santral sisteminizin veri kaybı olmadan kapanmasını sağlamak için üretici firma Alcatel Lucent tarafından kabinet içine yada sışında harici bir kutu olarak konumlandırılmıştır. Üretici firma olan Alcatel Lucent tarafından akü değişim süresi iki yıldır.

Bu bakım işlemi, sistem kapatılmadan önce dosyaların kaydedilmesini sağlamak için yeterli güç özerkliğini garanti etmek için hayati öneme sahiptir. Aküleri değiştirmeden önce, sistemin kapatılması ve güç kablosunun elektrik şebekesinden çekilmesi gerekir. Dahili aküleri değiştirmek için, sistem kabininin arka paneli sökülmeli ve akü güç çekmecesi dışarı çekilmelidir.

Harici bataryaları değiştirmek için harici batarya kutusu açılmalıdır. Dengeyi korumak için tüm aküler aynı anda, aynı üreticiden ve aynı serideki akülerle değiştirilmesi gerekmektedir. Akülerin değişimi için bizi aramanızı tavsiye ederiz. Kabinet tipine göre hazırlamış olduğumuz “Akü Değişim Servis Paketi” santral sisteminizin uzun yıllar firmanıza hizmet vermesini sağlayacaktır.

Vodanet olarak bakım sözleşmesi imzaladığımız ve kurulumunu yapmış olduğumuz Alcatel Lucent OmniPCX Office telefon santrallarının akü değişim zamanını müşterilerize bildirimini CRM sistemimiz otomatik olarak yapmaktadır. Geçtiğimiz yıllarda sahada bu kriterlerde olmayan ve akü ünitesinin değişiminin yapılmadığı durumlara da defalarca kere müdahele yapmak zorunda kaldık. 

Aküler aşırı şarj edildiği zaman (3 yıl üzeri kullanımda) veya çok sıcak ortamda çalıştığı zaman akünün içinde aşırı reaksiyon meydana gelir. Bu durum iç basıncı aşırı derecede yükseltir ve sonunda deformasyon (kutu ve kapak kısmında şişmeler) meydana gelir. Bu aşamaya gelen gelen aküler hem işlevlerini yitirirler hemde Alcatel Lucent telefon santralınıza zarar vereceklerdir. Buda size çok daha büyük maliyetler olarak karşınıza çıkacaktır.

Vodanet olarak aşağıda akü problemi yaşayan Alcatel OmniPCX OXO santral kabinleri ile ilgili bazı örneklerini sizlerle paylaşmak isteriz.

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Copy Protected by Chetan's WP-Copyprotect.